2013. augusztus 1., csütörtök

Home-Mirrors on the wall



 


Sokat gondolkoztam mi legyen ezen az üres falon, míg egyszer Pinteresten találtam (a linket sajnos nem mentettem, csak a fejembe:)) egy régi tükrökből dekorált falat. Mivel szürkemániás vagyok, ezért nem volt könnyű létrehozni a megfelelő szürkeárnyalatot a nagy nehezen beszerzett tükrök keretén.  



A krétatábla a Butlers-ből való, még tavalyi. A tükröket Vateráról szereztem. Sima spray festékkel fújkáltam, először fehérre, aztán szürkére. Nagyon türelmetlen vagyok, ezért soha nem bírom kivárni a száradást, így a fehér még meg sem száradt, de már fújtam  a szürkét. Mivel a szürke festés után túl szürke lett, ezért nekiestem csiszolópapírral, így előjött egy kicsit az alatta lévő fehér szín. Valmikor olvastam a bútorkoptatásról is valahol...

 A szürke mellé egy kis szín is kell! A párna a Printa műhelyében készült.
 A kötött puffot,a kis vázás díszt, a takarót,a türkiz díszpárnát, és az állólámpát még Bécsben a Möemaxban vettem, de azóta már Győrben is nyitottak üzletet.Az elefánt Szicíliából jött. A lerakóasztal IKEA PS darab, csak lefújtam fehérre.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Thanks for reading!

COMMENTS are appear after MODERATION.

I always try to check your blog if you leave a link.
If you want follow me , just let me know, I like follow you back.