2013. augusztus 16., péntek

Alapozni jó

Általában egyszerre több alapozót is használok, persze tisztítás és krémezés után,miután egy kicsit vártam, hogy a krém beszívódjon.  A fehér bőrömre inkább bézses árnyalatot veszek, mert a nagyon világosak még inkább rátesznek egy lapáttal. 

Így inkább kevesebbet kenek fel, és kézzel jól elkenegetem. A szemem alá egy könnyebb világos színű alapozót teszek (Max Factor Smooth Effect), a T-vonalba a Manhattan Clearface Perfect Mat kicsit sűrűbb, bézsesebb árnyalatát, a többi részre pedig a Max Factor Ageless elixir alapozója kerül. Ez nagyon könnyen kenhető, közepesen fed, fényvédős, plusz szuper szérumos, és valami isteni virágoskert illata van. 
Ezután a szem alatti karikák, bár reméljük nincsenek, eltűntetése a cél. A Catrice, és az Essenece ecsetes végű korrektora is nagyon jó, már sok helyen olvastam róluk. (Az essence felirata már lekopott.)  A NYC Translucent porpúderével az alapozót fixálom, ehhez Catrice púderecsetet használok. Egy pár csepp az Alverde szemhéjpúder alapozójából a szemhéjra, és a szem alsó vonalába kerül.
A következő résztvevő az AVON Glow bronzosítója. Egy púderecset segítségével próbálok egy kis életet vinni az arccsontom környékére, bár mindig azt hiszem, hogy sok, közben pedig szinte semmi sem látszik belőle, de sajnos nem vagyok sminkes. Szintén már több helyen olvastam a Catrice pirosítójáról, tényleg nagyon jó darab, és még színe is van, nem csak a csomagolásban. A Catrice pirosítóecsetével még a bronzosító fölé, mellé pamacsolok ebből is, és már megint azt hiszem, hogy túl sok...
Ezután rájövök, hogy a szememet még ki sem festettem, annyira nem szeretem. Plusz szemöldökceruza, Avonos Blonde színű. A Catrice barna színű zselés tusát inkább az alsó szempillatőnél használom, illetve a külső szemzugnál, hogy valami kerete legyen a szememnek, ez is vagy sikerül, vagy nem. Ezt fixálom, illetve satírozom el egy picit a szemhéjpúderrel. A szemhéjpúder paletta szintén Avon. A LUXE Black Tie színkombinációja, mely elég jól használható, kivéve a rózsaszínt. A Catrice puha,csavaros ceruza alakú highlightere a belső szemzugba jön. Nekem is nagyon bevált a Catrice Glamour Doll szempillasprilája. Egyszerűen az eddigi legjobb!

Ezután pedig, egy pár könyvet, vagy tankönyvet pöttyökbe öltöztethetünk egy szép csomagolópapírral, vagy polcot is bevonhatunk vele. A Kicsi Ház blog oldalán Itt találhatunk a bútortapétázásról infókat, de szerintem a lényeg, hogy bútor látszódó hátlapjára, kevésbé használandó bútorfelületekre csomagolópapír, tapéta felragasztható tapétaragasztóval.


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Thanks for reading!

COMMENTS are appear after MODERATION.

I always try to check your blog if you leave a link.
If you want follow me , just let me know, I like follow you back.