2013. augusztus 9., péntek

Food- good basics


Ha lehet, inkább natúr és bio élelmiszereket, alapanyagokat próbálok beszerezni. A bioboltok és a DM szerencsére egyre nagyobb választékban kínálnak ilyen termékeket. Így  sós rágcsákat, olajokat, főzési alapanyagokat, édességeket, gabonaféléket , és még rengeteg mindent találhatunk a polcokon.

 ÉÉs rengeteg zöldség, gyümölcs, de ez már közhely, mégis sokszor elfelejtjük! A tejtermékek itt most kimaradtak, ez csak egy pici részlet a speiz jelenlegi helyfoglalóiból...
 Vegabond szójavirsli (a szójás alapú dolgokat inkább csak magamnak veszem, a gyerekek azért inkább húsevők). Alnatura tönkölybúzapehely (joghurtba, vagy kásához)  és szójaszósz tofuhoz.
 Az Alnatura Bolognai-spagetti alapot is szívesen használom, szójagranulátummal, vagy tofuval szoktam készíteni. A vörös lencse a mostani kedvencem, köretnek, vagy egytálátelnek is tápláló. Nem kell előáztatni, 20 perc alatt megfől, a fűszereket nem kell tőle sajnálni! Bulgurból simát szoktam venni, de most kipróbálom ezt a mediterrán fűszerezésű szárított zöldségeset. Persze a gyerekek inkább az egyszerűbb ízeket kedvelik, így ezeket valamikor megeszik, ha épp olyan ízvilág sikeredik, valmikor nem.
Nagyon nagy sikert aratott ez a Scooby-Doo-s durumtészta. A palacsintapor szénhidrát csökkentett termék, én már gofrit is sütöttem belőle, ekkor a tésztába tettem egy kis olajat. Tejbegrízt ebből a Bio tönkölybúza darából készítek.
A gyerekek kedvence az eperlekvár, mely agavé sziruppal készült, és a Shiitake-gombás pástétom. A tönkölybúzalisztes muffin alapporhoz én még teszek egy kis nyírfacukrot, vagy plusz csokit, vagy meggyet, mert szerintem az alapban kevés van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Thanks for reading!

COMMENTS are appear after MODERATION.

I always try to check your blog if you leave a link.
If you want follow me , just let me know, I like follow you back.