2013. szeptember 11., szerda

News in my shopping bag

Valamiért mostanában hiába nézem végig a sminkes állványokat, annyira nagy a választék, hogy már sokszor idegesítő. Ezért sokszor az Alverde részlegen kötök ki. Régebben annyira nem szerettem, de most valahogy megint egymásra találtunk.

 Már volt egy ilyen rúzsom, kicsit sötétebb színben, de az állaga miatt annyira nem használtam, de rájöttem, hogy ez nem is olyan rossz, mert pont egy kicsit erősebb színt kerestem, nem olyan elillanós állagban. (A Max Factor ezen kívül a másik kedvencem. )
Új PYLONES francia használati eszközöket kínáló bolt nyílt a Váci utcában, így ezt a szemöldökcsipeszt mindenképp el kellett hoznom.
A La-Roche-Posay termékeket már nagyon régóta használom, szerintem nagyon jók. A Redermic-R korrrigáló bőrápoló szérum magas Retinol tartalmú, ezért küzd a ráncok ellen, de fényvédő kell rá! (Nappali krém alá használom.)
A másik egy fiziológiás micellás arctisztító. Elég érdekesen hangzik. Ezt vattapamcsra kell önteni, és így letörölni az arcot. Én előtte eltávolítottam a szemfestéket lemosóval, és a maradék szempillaspirált is szépen lehozta. Az alapozó púder rétegre kellett 2 vattapamacs, még tesztelem, szinte mindent leszedett, de szerintem azért még nem bízok benne, mert úgy érzem, mintha még egyszer át kellene menni az arcom egy harmadik vattapamaccsal, és már így is nagyon gyorsan fogy. Lehet, hogy maradok a vizzel lemosható arclemosóknál.
Vichy Neovadiol szemránckrém Pro-Xylannal, kicsit töményebb állagú, de nagyon jó.Vichy Liftactiv éjszakai krém ráncok és feszességvesztés ellen. Éljen! Ennek annyira kemény állaga van, mintha már nem is krém lenne, elsőre fura volt, de ennek ellenére nagyon jól kenhető, és egyáltalán nem nehéz, nem zsíros érzetű.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Thanks for reading!

COMMENTS are appear after MODERATION.

I always try to check your blog if you leave a link.
If you want follow me , just let me know, I like follow you back.