2013. szeptember 29., vasárnap

c'est moi c'est la vie

Skirt: The Sense; Blazer: Promod; Bag: Pull&Bear

Igazából nagyon nem akartak összejönni ezek a képek, illetve egyébként is nehéz utcán fotózni. Mindig zavar, hogy ki jön, megy, és még sokszor a fény is mindent tönkretesz, nem beszélve a háttérről. A hajammal is hadilábon állok nagyon.  
Egyébként sem szeretem, ha fotóznak, sokszor becsukom a szemem is. De most ez egy ilyen időszak, hogy ezt szeretném, mégha csak magamnak is csinálom! Tehát szeret nem szeretet játszunk...

Úgy érzem, hogy ha felöltözök, tök mindegy ,hogy jól, vagy rosszul, illetve, ez egyébként is szubjektív, hiányzik, ha nincs megörökítve. Olyan, mintha a semminek öltöztem volna fel, és csak úgy elveszik a semmibe az egész...

Az AMWAY szépségápolási termékeinek bemutatóján jártam , jó kis vidám előadás volt. Annyira még nem ismerem ezeket a termékeket, de egyébként ezek főként ellenőrzött alapanyagokból, sok természetes összetevővel készült arcápolási cuccok.








 Ez az ARTISTRY rúzs volt a kedvencem... Ittam, ettem, és nagyon tartósnak bizonyult. Csak már egy csomó rúzsom van!
Pirosítót biztos fogok rendelni, tökéletesen eltalált színek, jól eloszlathatók, és kevés kell belőle.

 Az alapozók igazán meggyőztek, nagyon jó az állaguk, és a fedőképességük is.
 Bőrtípusonként komplett arctisztító, hidratáló szettek.


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Thanks for reading!

COMMENTS are appear after MODERATION.

I always try to check your blog if you leave a link.
If you want follow me , just let me know, I like follow you back.