2013. szeptember 9., hétfő

B & W

Ruha, póló, pulcsi, karkötő, gyűrű: H&M, Napszemcsi: New Yorker, Szandi: Stradivarius, Táska: Primark

Eléggé megszerettem ezt a szandit, pedig a pántok miatt elég sokáig tart felvenni. Nem az a hip-hop már nincs időm cipőt venni típus, hanem itt türelem kell, mire felhúzogatom a pántokat. De viszont elég kényelmes,és levenni már könnyű.  A fekete-fehér jött, és nem megy olyan könnyen, mint gondoltam, marad még egy ideig.

 Ezt a pólót még nyár elején vettem, de nem nagyon tudtam, mihez vegyem fel, egyszer a tengerparton volt rajtam sima shorttal, na de az tengerpart, a mindennapokba úgy nem mehet! Így véletlenül vettem rá erre a H&M akciós ruhára. A hajam is nagyon kiszőkült már (mondjuk itt a háttér még rátesz), megyek is befestetem valamikor a héten.







Még augusztusban a Campus fesztiválon voltunk Nabiha koncerten, hihetetlen kisugárzása van, szuper volt! Én nem hiszek a véletlenekben, hisz most írtam pont a fekete-fehér ruhákról, amikor megszólalt a rádióban ez a szám. Pont azon is gondolkodtam, hogy valami zenét is kéne csatolni. Nem is emlékeztem, hogy ez a klip is fekete-fehér. Ilyenkor fel tudok robbanni, hogy egyáltalán tudom-e irányítani a sorsomat, vagy úgyis mindegy mit csinálok. Pesze nem mindegy, na de ennek már nem lesz vége, csak belegabalyodok...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Thanks for reading!

COMMENTS are appear after MODERATION.

I always try to check your blog if you leave a link.
If you want follow me , just let me know, I like follow you back.