2013. szeptember 17., kedd

Interesting things


Még valamikor száz éve botlottam bele ezekbe a csodás képekbe egy amerikai oldalon, és megörültem, amikor láttam, hogy Magyarországon is lehet már akro-jóga órákat venni. A MOVEIN STÚDIÓban lehetséges kipróbálni.

 
Szerintem már nagyon sok minden eljut ide is, csak sokszor érdeklődés hiányában nem tud hová fejlődni egy-egy érdekes dolog. De reméljük, ennek nem ez lesz a sorsa. Kipróbálnám-e? Igazából szívesen, hisz sokáig néptáncoltam, majd utána kortárs balettoztam, így szeretem az alternatív mozgásformákat, és a mai napig járok előadásokra , de már csak nézőként. Pár hiányában, idegenekkel, nem biztos, bár ki tudja lehet, hogy pont az lenne benne a jó...

Ezek a fotók pedig eljegyzési fotóknak készültek, nem mindennapiak!


Forrás: Movein Stúdió


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Thanks for reading!

COMMENTS are appear after MODERATION.

I always try to check your blog if you leave a link.
If you want follow me , just let me know, I like follow you back.