2013. július 22., hétfő

Én - Gyerekek


Top: Stradivarius, Short: H&M, Szandál: New Yorker, Karkötő, napszemcsi: H&M
A nyári szünet hosszú, hová tegyük a gyerekeket? Persze utazunk ide-oda, megyünk világgá, de nem egyfolytában. Nagyszülők!!! Ahol nincsenek, az hihetetlenül nehéz lehet!

 De FONTOS előírás, hogy bírják is a strapát! Nálunk szívesen vigyáznak rájuk:) Két izgő-mozgó fiút egész nap elviselni idegileg is, fizikailag is megerőltető. Én is egy nap többször tépem a hajam...Így egy átlagos nyári szüneti napot veszek alapul, amikor igazából nincs előre betervezett program, csak az, hogy apához bemegyünk földalattival ebédelni, bár ez sem tetszik mindenkinek...
Ok, wake me up, when september (august) ends!...

Idő: 07:50: Alex motoszkál az emeleten, szerencsére nagyon korán nem kel, de én még aludnék, kivéve ha már rég felkeltettek az utcában a kutyák:( Letrappol mezítláb, pizsiben, indul a mese, üveges szem effekt bekapcsol!
08:00: Én: -Alex  együnk gyümit! Van barack, málna, szilva!
          Alex: -Inkább valami rendes kaját kérek!
        (Persze odacsempészem a kezébe a barackot, amit az üveges szem effekt miatt nem vesz észre, ezért fél óra múlva is kb. ugyanannyi van a tányérban, pedig közben ötször kértem, hogy egyen. Na, azért nagy nehezen 5 kis szelet elfogy.)
08:40: Erik felkelt! Trappol. 1 perc alatt benyomja az egész tányér gyümölcsöt, imádja a pocakját.
08:45: Reggeli, de csakis olyan tejbegríz legyen, amiben kis csomók vannak. Ajjaj. A kis csomók elutaztak, mert sehogy sem akarnak ma létrejönni.
09:15: Alex még mindig eszik.
09:30: -Légyszi mossatok fogat, előtte vegyétek be a vitamint.
09:45: -Légyszi fogmosás!
10:00: - Menjetek fel fogat mosni, felöltözni!!(Alex még mindig nem ette meg a vitamint) Ok. Tv kikapcs.
10:30: Fogmosás kipipálva.
10:35: Zeng a ház, épp bunyó van, vagy vmi, ami szupergyors szaladással, trappolással jár. Fel-le a lépcsőn ötször. Felöltözés ?? Dehogy is! Pizsi a menő.
10:45: Alex: -Éhes vagyok! (OMG!)
10:55: Ultra fénysebesség bekapcs., 11:00-kor indulunk. (Na persze én is legyek kész, de hogy? ) Alex még kaját kér, persze benyom egy nagy szendvicset, fogmosás után...
11:15: Én: -Felöltöztetek már? (Alex még addig pizsiben, amíg rá nem adom a ruhát, Erik rendes, már kész.Én még sehol sem tartok.)
       Erik: -Én nem akarok földalattival menni!, Tegnap is voltunk játszótéren, oda sem akartam menni!!(Ok, imádom a lelkesedést!)Persze azért titokban tetszik neki, amikor már utazunk.


11:20: Végre elindultunk! Ilyenkor nyugi van. És zene!
12:10: Vörösmarty tér végállomás! Ez a tér mindig megnyugtat, egész nap el lennék itt!
12:15: Még nem nyafogtak, bírják a kis sétát! Wow! A "Kutya Golyói" Étteremben eszünk, de nincs légkondi, így már van min nyafizni. 
    Alex: -Én nem vagyok éhes! Menjünk már! (Ok, csak levest eszik, 2 falatot a husiból, ez túúúl UNCSI.)
Erik imád enni, így most is minden elfogy!
13:00: Erik:- Menjünk máááár! Haza akarok menni! ( Persze Alex még sétálna, bemenne ide-oda, és én is!)
13:15: Oroszlános kút: Alex fél óráig spricceli a vizet, Erik nem akar, ő még mindig haza akar menni, én nézelődnék egy kicsit,hisz most jöttünk!!!!
14:30: Földalatti ismét.
15:30: Erik:-Végre legózhatok! Holnap már nem megyek sehova...Pufff.
Délután: mese, legó, bunyó, kaja, mese, legó ,bunyó, kaja, este biciklizés apával.
Este senki nem akar aludni, hisz nyár van!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Thanks for reading!

COMMENTS are appear after MODERATION.

I always try to check your blog if you leave a link.
If you want follow me , just let me know, I like follow you back.