2013. július 26., péntek

A "SKORT" hadjárat


Úgy emlékszem 2013. márciusában vette kezdetét a SKORT őrület, és ilyen gyorsan körbejárni a világot még semmi nem volt képes. Talán először a Connected to Fashion bloggerén láttam először, és az volt az első benyomásom, hogy ez gyönyörű, egyszerű, érdekes...

Gondoltam, én is beszerzek egyet, mert ilyen úgysem sok mindenkinek lesz! Ha-ha! Elindultam hát márciusban a Zarába. A Váci utcaiban csak M-es volt, na jó, nekem már nem lesz ilyenem sosem, gondoltam. Még téli kabátban voltam, amikor az egyik próbababán volt belőle méret, szerencsére le is vették nekem, nagyon örültem! Bár még hideg volt, hordani nem tudtam, de már megvolt! Nehogy lemaradjak róla! Mindenesetre ez egy jó lecke volt. Ebben a világban nem lehet lemaradni semmiről. Bár sajnálom, hogy ez lett a vége, és Budapesten már fel sem merem venni, mert kicsit cikinek érzem. Kár érte!
Talán egyszer volt rajtam Olaszországban egy csodás kis városban a Garda-tónál, még május végén. Még szerencse, hogy a világ csodás tájai, eldugott kis városkái sosem mennek ki a divatból.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Thanks for reading!

COMMENTS are appear after MODERATION.

I always try to check your blog if you leave a link.
If you want follow me , just let me know, I like follow you back.