2013. november 19., kedd

Oversize coat


Jeans, Coat, Bag, Shoes: Primark; Top: Zara

Ha oversize (maradjon így angolul) kabátról van szó, nagyon nehéz olyan szabást, hosszt találni, amiben nem érzem, azt, hogy összenyom az egész, és pici és slampos vagyok benne. Próbáltam ennél hosszabbat is, de nagyon nem tetszett, így úgy gondolom, nekem ez a hossz az ideális, egyébként kényelmetlenül érezném magam. Persze, lehet, hogy egyszer majd találok egy jó  szabású hosszabbat is, sosem lehet tudni......






 Jajj, nagyon megszerettem ezt a csipke díszítésű "lingerie" hatású topomat is.

Ma nagyon jó hangulat volt Alexék osztályában. Szerencsére nagyon jó napközis és persze osztályfőnökünk is van, de a Kati néni (a napközis tanító néni) hihetetlenül laza. Így például ma amikor mentem a suliba, tanulási idő előtt már a parkolóból hallottam, hogy Alexék osztályában bizony buli van, mert a termükből igencsak hangosan szólt a zene. Így hiába hadonáztam és szóltam , hogy jöttem Alexért a teremajtóból, nem nagyon hallották, és Kati néni is belemerült a gyerekekkel valami játékba. Pesze ez nem ritkaság, hisz Kati néni tartja az éneket is, és ott is volt már Gangnam style, és tánc is. Ezen kívül gyakran járnak gyerekelőadásokra, kis koncertekre is.













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Thanks for reading!

COMMENTS are appear after MODERATION.

I always try to check your blog if you leave a link.
If you want follow me , just let me know, I like follow you back.