2013. november 7., csütörtök

About time

Skirt: H&M, Sweater: Pull&Bear; Fur: Reserved

Amikor felpróbáltam ezt a szoknyát, le sem akartam venni. Tudom, hogy nem fogom sokat hordani, de szerintem tökéletes szabású,színű és anyagú darab. Eleinte nem tetszettek ezek a múltbeli divatot idéző "nagy "szoknyák, de  szerintem azért, mert amiket láttam túl nagyok és hosszúak voltak, míg ez számomra pont tökéletes....



 A múlt héten megnéztük az új Időről időre (ABOUT TIME) c. szuperhangulatos filmet is, nagyon tetszett, jó lett volna örökre beleragadni a hangulatba, de a szürke valóság odakint várt... 
A film elején furcsán néztem a film igazi lényegére, az időutazásra, gondoltam, ez unalmas lesz, mire jó ez? De pár perc után magával ragadott az egész, és már nem kellett az értelmet keresni, úgy volt tökéletes, ahogy volt.













1 megjegyzés:

  1. Jajj de szép képek. Én imádom ezt a fazonú szoknyát, de már tudod. :-) Birtoklok belőle párat. Nekem jöhet a térd alá érő hossz, abban érzem jól magam.

    VálaszTörlés

Thanks for reading!

COMMENTS are appear after MODERATION.

I always try to check your blog if you leave a link.
If you want follow me , just let me know, I like follow you back.