2013. november 13., szerda

Creams









Kedvezményesen jutottam hozzá az AMWAY YOUTH XTEND új szemránckréméhez, így gondoltam kipróbálom, hisz elvileg kevesebb benne a kémiai anyag, és sok természetes antioxidáns hatású növényi kivonatot tartalmaz. Van itt egy pár speciális összetevő: afrikai majomkenyérfa, fekete ribiszke, zöld acerola csereszneye kivonatok.  Nagyon jól kenhető, gyorsan beszívódik, szerintem hatékony a karikák ellen is. Nagyon jó!

  Szintén AMWAY termék. Bőrtónusjavító, egyenletesítő bőrradír és maszk egyben jojoba gyöngyökkel, narancs és citrom kivonattal.  Ezen kívül glükozamin tartalmú, mely serkenti a bőr megújulási folyamatát, és tényleg segít a bőrhibák kezelésében. Na és persze milyen lesz a bőröm?? Hát persze, hogy ragyogó, mi más lehetne, hisz ez egy "tűz" kategórába tartozó termék. Na, azért ne essünk túlzásba! Nehogy túl ragyogóak legyünk!


Most az Eucerin Hyaluron Filler nappali krémjét próbálom ki, mivel épp egy gyógyszertárban jártam a JOY napokon, és erre volt kupon. Normál, vegyes bőrre való krémet vettem, és tényleg pont jó, nem túl zsíros.
Az ALDO VANDINI maszkokból mindig veszek valamilyet, mert szerintem nagyon jók, ez épp szőlőmagolajos ránctalanítós.

Ezt az alapozót még a MÜLLER kiárusításán vettem a Váci utcában, de már új termék van helyette. Szerintem az új STAY-MATTE típus az utódja, biztos az is ilyen jó!
Tehát most épp CLINIQUE Stay True alapozót használok. Szerintem eddig a legjobb alapozóm, mert nagyon jól fed, és kevés kell belőle. Néha azért problémás egy-két helyen a bőröm, alapozó nélkül bele sem merek ilyenkor nézni a tükörbe, de ez szinte teljesen elfedi, és mégsem tűnik vakolatnak. Használok a tetejére még NYC porpúdert.
AVON holt-tengeri kézkrém és lábkrém. Az illatuk is nagyon tetszik, és  friss érzést ad, szerencsére a kézkrém nem túl zsíros, mégis jól hidratál.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Thanks for reading!

COMMENTS are appear after MODERATION.

I always try to check your blog if you leave a link.
If you want follow me , just let me know, I like follow you back.