2013. december 1., vasárnap

Lost and found


Top: F&F; Jacket: H&M


 Nem tudok aludni, pedig akkor karikásak lesznek a szemeim, és ráadásul reggel sem fogok tudni felkelni, de most már mindegy. Viszont ez a selyemszerű top most a kedvencem. Szerintem nagyon szép színe van, és a szürkével nagyon tetszik. Ajjaj, az nem lehet, hogy nekem valami tetszik.... Biztos túl késő van már. 






A múlt héten kerestem magasszárú csizmákat, szinte már mindent mindenhol megnéztem, felpróbáltam, aztán ugyanazt ismét felpróbáltam, és még Erik is szívesen rohangált a Zarában és kereste a méreteket a csizmákból, de egyik sem tetszett. Ez a cipő téma nálam ultra nehéz. Valamiért sokkal nehezebben döntök, és utána sokszor megbánom, hogy milyen hülyeséget vettem már megint. Ok, I have to CHANGE! De nem lehet mindig megváltozni mindenben, már frászt kapok, hogy változz meg és változtass magadon, és a világ is megváltozik. És már az egyéb közhelyes okosmondásoktól is hanyatt dobom magam. Valamelyik nap a New Yorkerben ( Ok. Tudom, ne menjek be ilyen helyekre. Pedig ha tetszik, ha nem 2 db inget vettem... ) láttam egy nagyon jó pólót, melyen a felirat, angolul persze, az összes KEEP KALM AND..... szöveget finoman szólva elküldi a ............... Talán most ezt a pólót venném fel, de már nem tehetem.
















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Thanks for reading!

COMMENTS are appear after MODERATION.

I always try to check your blog if you leave a link.
If you want follow me , just let me know, I like follow you back.