2013. december 7., szombat

Fluffy and dressy


Dress, Boots: Zara, Jacket: New Yorker


Ezen a héten szerdán még szélcsendes, napos idő volt, pont megfelelő volt még egy-két fotóhoz. Bár épp nem decemberi hőmérséklethez illő a ruha, de egy beltéri rendezvényre vettem, és természetesen nem az utcára, bár tavasszal már ott is hordhatom. Végülis sokat gondolkodtam, hogy melyik csizma tetszik a legjobban, és emellett a Zara darab mellett döntöttem. Úgy gondolom kényelmes, nem túl magas, pont tökéletes a szármagassága. A múltkor írtam, hogy az összeset végigpróbáltam, a nagyon drága darabokat is, de szinte mindet idegennek éreztem. Ez viszont olyan, mintha rámöntötték volna, és 2000 Ft-tal olcsóbban vitte a péntárgép, mint ami rá volt írva.:))).......























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Thanks for reading!

COMMENTS are appear after MODERATION.

I always try to check your blog if you leave a link.
If you want follow me , just let me know, I like follow you back.