2013. október 4., péntek

Ilcsi és egyéb beauty

Az Ilcsi fekete szappanja már nagyon régóta az egyik kedvencem.Mindenféle nyugtató,gyulladáscsökkentő és szaruoldó növényi hatóanyagok gazdagítják.





Nem arclemosóként, hanem hajmosáshoz használom. Mivel már nagyon régóta vörösödő, hámló a fejbőröm főleg a tarkótájék felé, és volt, hogy elöl a homlokomnál is ilyen volt, sőt, még a fülem mögötti rész is képes volt begyulladni, mert persze én meg piszkáltam rendesen.  Tehát feltételezhetően seborrheás, pikkelysömör -szerű tüneteim VOLTAK. Mert amióta ezzel bekenem a célterületeket hajmosás előtt, pár perc múlva lemosom, szerencsére 95%-ban megszűntek ezek a "kellemes" érzetek, piszkálgatások, és már fekete ruhát is felveszek. Arclemosóként is szoktam néha használni, felfrissül a bőröm, de a szememet csípi, és nehéz lemosni, így törölni szoktam szivaccsal.

A DR. SCHELLER gránátalmás acvizét is már régóta használom. Nagyon szeretem, mind az illatát, mind a frissítő, puhító hatását.
ALVERDE Bőrfeszesítő ampullakúra szőlő&kiwi kivonattal. Ezt nem egyfolytában használom, mert valamikor elfelejtem. De hiszek ezekeben az antioxidáns dolgokban, így most épp megint rászoktam a nappali krém alá, sokkal hidratáltabb tőle a bőröm.
A BALEA COLLAGEN FILLER krémjét, még kb. 3 hete használom, de azóta rendszeresen. Egyenletesebb lett tőle a bőröm, és mintha reggel nem lennék annyira szürkés, mivel ezt az éjszakai krém alá használom. Bár jobban megnéztem az összetevőit, így nem biztos,hogy újra fogom venni, pedig szeretem...
A Maybelline zselés tusa is új, nekem tetszik az ecset is. A Catrice zselés tusát használtam eddig, de most kivonták, vagy nem tudom hova lett!!! Szerintem az tartósabb volt, de ez is elég jó.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Thanks for reading!

COMMENTS are appear after MODERATION.

I always try to check your blog if you leave a link.
If you want follow me , just let me know, I like follow you back.