2013. október 11., péntek

Camo & Lace

Skirt, Jacket: Pimkie; Bag: Stradivarius

 Számomra egy ruha nem csak egy fotó erejéig tart, hiszen a mindennapokban is meg kell állni a helyét, bírnia kell a strapát.  Most már látom az internet világában mennyi az illúzió, amit eddig nem gondoltam volna. Persze, persze biztos szép a 10 cm-es tűsarok, de nem hiszem, hogy abban járni is lehet.

Emellet  tömegközlekedés-kompatibilisnek is kell lennie! Tehát földalatti plusz lépcsők...
Ha a gyerekekért megyek az iskolába, van, hogy az egész udvart át kell fésülni, hova rejtőztek. Tehát homokozón, focipályán, buckákon, fűcsomókon kell keresztül verekednem magam.
 Ezután több kilós táskákat cipelek, plussz az udvaron gyűjtött botokat, leveleket, gesztenyéket, és gesztenye burkokat, kabátokat, mert ahhoz épp túl meleg van. Aztán persze vezetek, különórákra rohanunk, játszótérre megyünk vagy kirándulni. És ezekben a pillanatokban szeretnék normálisan, talán kicsit divatosan kinézni! Mert van, hogy végignézek a buszmegállókban vagy az iskola folyosóján, és igencsak csodálkozom, hogy komolyan így öltözködnek emberek, így ki mer lépni az utcára??? Persze nem vonatkozik mindenkire!
Ha lenne egy pár kívánságom, kérem szépen ne menjünk szakadt mackóba a gyerekért, és kérném megszűntetni a strasszköves mintázatú leggingseket, és a neon plusz csillogó feliratú pólókat, és a kopott csíkos szöszös garbókat, ezen kívül a  feszülő kordnadrágokat, melyből a derékrészen évek alatt felhalmozódott süteményraktár kikandikál. Ja, és a cipők! Néha csak annyit mondok -JAJJJ!!!-, és elfordítom a fejem....... A sminkről, hidratált bőrről már nem álmodozom.

A kívánságaim azért néha teljesülnek:
A múltkor is felültem az 1-es villamosra, pedig utoljára 12 éve használtam, bár ne tettem volna! Megfogadtam, hogy soha többet nem ülök fel, mert borzasztók a megállók, és az egész. Erre 1 hét múlva bejelentették, hogy felújítják a vonalat.

Egy nap épp eszembe jutott, hogy már milyen rég hallgattam MOBY-t (kb 10 éve). Ok. Youtube, beír, kijön egy szám amit még sosem láttam, nem tudtam, hogy mikori, hogy ez igazából új, de tök jó!!! Másnap a Petőfi rádión Moby nap volt, a tegnap kiválasztott új számmal....
És még egy csomó minden történik így.














 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Thanks for reading!

COMMENTS are appear after MODERATION.

I always try to check your blog if you leave a link.
If you want follow me , just let me know, I like follow you back.