2016. július 7., csütörtök

It was a dream....








Valószínűleg csak úgy soha nem választottuk volna nyaralási célpontnak a lengyel tengerpartot. Pedig igencsak ámulatba ejtően gyönyörű kisvárosba keveredtünk. 
Na, de kezdjük az elejéről. Amikor tavaly ősszel kiderült, hogy a Red Hot Chili Peppers európai turnéra jön, nem tétováztam, és egyből jegyet is vettem a lengyel fesztiválra, ahol fellépnek.  Hogy miért pont ide? Mert gondoltam, hogy ha már úgyis nyár lesz, akkor mindenképp szeretném majd összekötni a koncertet egy pár napos pihenéssel. Mivel a fesztivál egy majdnem tengerparti városban volt, így tökéletesebb párosítás már nem is kellett. 
A koncert egyszerűen leírhatatlanul hihetetlen élmény volt....Még mindig nem hiszem el, hogy láttam őket élőben!!!!!!! Fantasztikus volt az egész! Még azóta sem tudtam visszazökenni a való világba. 
 A hosszú, homokos tengerparttal megáldott, gyönyörű, régi villaépületekkel teli romantikus kis városkát pedig örökre a szívembe zártam. ♥

















































I wear:
Dress: Pull&Bear;
shoes: H&M.



♥♥♥







4 megjegyzés:

  1. Beautiful photos! It looks like a wonderful place. Love what you're wearing!

    xo Azu

    www.raven-locks.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű hely. Nekem sem jutna eszembe Lengyelországba menni nyaralni, de nagyon hangulatosak a képek! Melyik város ez pontosan? Köszi :)

    VálaszTörlés
  3. What a quaint seaside town! Beautiful photos. :)

    T x

    VálaszTörlés

Thanks for reading!

COMMENTS are appear after MODERATION.

I always try to check your blog if you leave a link.
If you want follow me , just let me know, I like follow you back.