2016. április 20., szerda

"As I give I receive."*




Giftboxes: Cinq Filles Budapest




Olyan hihetetlen boldogság ránézni ezekre a kis Cinq Filles Budapest dobozkákra... 
Őszintén már nagyon régóta szemeztem velük, sokszor böngésztem a mesés weboldalt is,  de valahogy nem rendeltem soha. 
Ezért is örültem, amikor kis csomagot kaptam, és már a valóságban is kezemben tarthattam párat. ♥Nincs olyan nap, hogy ne pakolgatnám valamelyiket ide-oda... Kis gyöngyszemként tündökölnek mindenhol, bárhol is legyenek a lakásban.♥
Egyébként a mese a doboz kinyitásával tovább folytatódik. Gyönyörű Budapest grafika és édesség vár ránk a dobozokban. ( ....nagy sikere volt, már el is fogyott mind...) 
Köszönöm szépen kedves Kata!♥





































Giftboxes: Cinq Filles Budapest.




♥♥♥









2 megjegyzés:

  1. Hi dear, that is really nice post. I like how it looks so organized. Great photos! :)
    xox

    esfashionup.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. Ugyanígy vagyok vele én is, állandóan nézegetem ezeket a dobozkákat a honlapon, annyira tetszenek. Gyönyörű és hangulatós fotók születtek ismét :)

    VálaszTörlés

Thanks for reading!

COMMENTS are appear after MODERATION.

I always try to check your blog if you leave a link.
If you want follow me , just let me know, I like follow you back.