2016. március 20., vasárnap

Spring mood / Home 2.








Talán csütörtök volt. Kicsit álmos volt minden másodperc---és én is.... Persze épp megint valami lakberendezési újságot lapozgattam, és gondoltam készítek pár részletfotót itthon.  Már egy ideje úgyis a tavaszi díszbigyóimat pakolgatom ide-oda, úgyhogy most egy pillanatra meg is örökítem a helyüket. Igazából majdnem mindegyiket mostanában vettem ( a takarót a Vivre-ről rendeltem, a kiegészítők a Zara Home-ból, H&M Home-ból, Ikeából valók) ...ajjjaj.... Egyszerűen jó érzés új dolgok között lenni....
Szerettem volna még friss virágot a vázákba, illatos jácintot, vagy virágzó cseresznyeágat, de valahogy ez most nem jött össze. Igazából ritkán van itthon vágott virág, ezért is szereztem be a Kikából egy fehér minirózsacsokrot. Valahogy olyan kis aranyos....
Most pedig már nagyon késő van, és holnap utazunk egy kis tavaszi feltöltődésre Ausztriába. Remélem azért pihenni is tudunk, bár gyerekekkel nem egyszerű....:)







































♥♥♥








5 megjegyzés:

Thanks for reading!

COMMENTS are appear after MODERATION.

I always try to check your blog if you leave a link.
If you want follow me , just let me know, I like follow you back.