2014. január 4., szombat

Shelves decoration


A lakberendezési cuccok nagy rajongója vagyok már 100 éve, így mindig mindent átalakítok, bár már sokkal kevesebbszer, mint régen, hisz akkor a bútorokat is fél évente eladtam, mert a stílus már nem tetszett, és úgy éreztem ha még 1 nappal tovább kell néznem az étkezőasztalt, biztos megőrülök. Persze a falakat is mindig átfesttetettem a stílushoz illő színre. Így például étkezőasztalból 6 év alatt 4 félénk volt, de a mostani már 1 éve megvan, és nagyjából megtaláltam azt a stílust, ami tetszik.


 
 De keresztül mentem a minimálon, a francia Sabby chic stíluson, a lila korszakon, a zöld korszakon, a bézs korszakon, mire megérkeztem ehhez az "eklektikus szürkés indusztriális loftos retro " korszakhoz. Így szinte ezen a stíluson belül variálom a dolgokat, de valamikor így is hetente kerülnek a lakásban máshová a tárgyak, aztán valamiket eldobozolok, hogy aztán pár hónap múlva újra kikerüljenek, meg persze érkeznek újak is......... Így a szürke feliratos fém dobozt a H&M HOME-ban láttam meg, és pont arra gondoltam, hogy én vázának szeretném, mire estére a Roland beállított pár szál gyönyörű rózsával, pedig nem is beszéltük meg, és mostanában virágot sem hozott... Végre valami jó is törtnik néha!!







 Polcdekoros inspirációt nagyon sokat találni a Pinteresten, csak egy párat válogattam. Egyébként nem is olyan könnyű úgy összerendezni több tárgyat, hogy ne tűnjenek zsúfoltnak ( bár az a lényeg, hogy a zsúfoltságban legyen a harmónia), össze-visszának, és valamennyire egyensúly legyen a polcok között is. Vagy sikerül vagy nem....

















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Thanks for reading!

COMMENTS are appear after MODERATION.

I always try to check your blog if you leave a link.
If you want follow me , just let me know, I like follow you back.